Se våre elektrikere
ELEKTRIKER OSLO +47 415 24 400
Kontakt oss
  • Forside
  • Om oss
  • Fagområder
    • Feil og mangler
    • Serviceoppdrag
    • Sikringsskap
    • Lys og varme
    • El-Sjekk
    • Elbil lader
    • Gratis befaring
    • Vurdering av strømbehovet
    • Kjøkken eller bad
    • Infrateksrapport
  • Våre elektrikere i Oslo
  • Spørsmål og svar
  • Forskrifter og normer
    • Hva kan du gjøre selv?
    • Alt du trenger å vite om jordfeilbrytere
    • Alt du trenger å vite om sikringsskap
    • Alt du trenger å vite om skjøteledninger
    • Alt du trenger å vite om elbil ladere
    • Komfyrvakt
    • Hva er svart arbeid?
    • Dette betyr CE-Merket
    • Samsvarserklæring og dokumentasjon
    • Godkjent elektrikerarbeid i Oslo?
  • Referanser
  • Kontakt
ELEKTRIKER OSLO
  • Forside
  • Om oss
  • Fagområder
    • Feil og mangler
    • Serviceoppdrag
    • Sikringsskap
    • Lys og varme
    • El-Sjekk
    • Elbil lader
    • Gratis befaring
    • Vurdering av strømbehovet
    • Kjøkken eller bad
    • Infrateksrapport
  • Våre elektrikere i Oslo
  • Spørsmål og svar
  • Forskrifter og normer
    • Hva kan du gjøre selv?
    • Alt du trenger å vite om jordfeilbrytere
    • Alt du trenger å vite om sikringsskap
    • Alt du trenger å vite om skjøteledninger
    • Alt du trenger å vite om elbil ladere
    • Komfyrvakt
    • Hva er svart arbeid?
    • Dette betyr CE-Merket
    • Samsvarserklæring og dokumentasjon
    • Godkjent elektrikerarbeid i Oslo?
  • Referanser
  • Kontakt

Faqs

Hjem » Faqs
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Halv spenning i boligen.

Du har mistet en fase. Dette kan komme av en brent fase eller en defekt sikring.

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Nytt sikringsskap, kurssikringene går oftere?

De nye sikringene løser ut når dem skal. Dette sikrer anlegget, kabler og apparater. De nye sikringene kan også løse ut på jordfeil ved en feil i anlegget. De gamle sikringene kan stå flere timer [...]

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Hva er Infratek rapport / tilsynsrapport?

Fixel har lang erfaring med å utføre utbedringer ift. tilsynet og rapporterer direkte tilbake til el-tilsynet om anleggets forbedring. Det lokale elektrisitetstilsynet (DLE) er en del av det [...]

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Hva er servicegaranti innen 72 timer?

Dersom det skulle være feil, mangler eller annet som skjer etter vi har utført et arbeid hos deg skal vi være på plass innen 72 timer. (Gjelder i 5 år.)

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Hva er 24 timer servicetelefon?

Vi har døgnåpen servicetelefon. Det vil si at dersom du har noen elektriske problemer kan du alltid ta kontakt med oss når som helst i løpet av døgnet og vi vil alltid kunne bistå.

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Får ikke opp sikringen, har slått av alle aperatene, hva er feil?

Det kan være mangt som gjør at sikringen har gått og man ikke får slått den på igjen. Dersom du er utsatt av et slikt tilfelle så bør du kontakte en autorisert elektriker som kan gjennomføre [...]

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Hva kan jeg gjøre for å slippe å ta ut av stikkontakter hver gang det lyner?

For å sikre det elektriske anlegget mot lyn så finnes det noen tiltak som reduserer faren. Dette vil være å installere et overspenningsvern. Oversepnningsvern leder overspenningen vekk fra [...]

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Hvorfor er det farlig med skjøteledning?

Bruk av skjøteledninger er ikke farlig i seg selv, men mange bruker dem på feil måte. En undersøkelse viser at syv av ti nordmenn kobler elektriske artikler til brannfarlige skjøteledninger i [...]

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Lyset flimrer etter at jeg fikk innstalet ny dimmer.

Dimmeren kan være feil innstilt. Er det LED spotter så prøv å skru opp styrken litt før du demper den igjen. Årsak 1, dimmer er ikke kompatibel med pære, er det led pære må dette ha led dimmer. [...]

READ MORE
0
By Morten Sjølie
In
Posted august 13, 2018

Jeg skal gjøre en veldig liten jobb. Kan jeg få befaring?

Befaringer er hovedsakelig noe man gjør når arbeidet er relativt stort. Befaring må da til for å planlegge og gi et pristilbud. Vi tar i utgangspunktet ikke befaring hvis man skal sette opp 1 [...]

READ MORE
1 2 3 4 5
page 1 of 5
  • Fixel - Din elektriker på dagen
  • Sinsenveien 51,
    0585 Oslo
  • 815 00 005
  • kundeservice@fixel.no
  • https://www.fixel.no/
  • Elmesteren AS
  • Sinsenveien 51,
    0585 Oslo
  • 22 44 16 40
  • kundeservice@elmesteren.no
  • http://www.elmesteren.no/
  • Elektris - 24 timer service
  • Oscars gate 61,
    0256 Oslo
  • 22 43 01 07
  • post@elektris.no
  • http://www.elektris.no/
Copyright Alle rettigheter forbeholdt; 2018 | Personvern og ansvar

Start typing and press Enter to search

Kontakt elektriker Chia på tlf 22 43 01 07 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Lars på tlf 22 43 01 07 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Kim Are på tlf 22 44 16 40 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Kevin på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Lars Erik på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Christian på tlf 22 44 16 40 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Sten Omar på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Christian på tlf 22 44 16 40 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Joachim på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Henrik på tlf 22 43 01 07 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Tor Håkon på tlf 22 44 16 40 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Stiche på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Irving på tlf 22 43 01 07 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Yelar på tlf 22 44 16 40 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Stig på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Abdikafi på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Alexander på tlf 22 44 16 40 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Levi på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Marcus på tlf 22 43 01 07 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Olav på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Erik på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Vetle på tlf 22 43 01 07 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Anders på tlf 22 43 01 07 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Daniel på tlf 22 43 01 07 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Stefan på tlf 22 44 16 40 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Arin på tlf 22 44 16 40 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Halvor på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×

Kontakt elektriker Alexander på tlf 815 00 005 eller bruk skjemaet under:

×
Administrer samtykke
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse egenskaper og funksjoner.
Funksjonell Alltid aktiv
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å kunne bruke en spesifikk tjeneste som er eksplisitt etterspurt av abonnenten eller brukeren, eller kun for elektronisk kommunikasjon.
Preferanser
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å lagre preferanser som ikke er etterspurt av abonnenten eller brukeren.
Statistikk
Lagring av data eller tilgang benyttes kun til statistikk. Lagring av data eller tilgang brukes utelukkende til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig samtykke fra din internettleverandør eller en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene vanligvis ikke brukes til å identifisere deg.
Markedsføring
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame eller for å spore brukeren på en nettside (eller over flere nettsider) for lignende markedsføringsformål.
Administrer alternativer Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Les mer om disse formålene
Se preferanser
{title} {title} {title}